maddebabe

13e februari 2011

Kategori: Allmänt

Gårkvällen blev lite knasig. Gick över till emma och frida och gjorde mig iordning, sen tog vi sjubussen till landvetter med massa annat folk. I landvetter var det helt dött till en början, men efter typ tre-fyra timmar ordnade det upp sig, haha! Hade en kul kväll med mina vänner, och lärde känna nya kontakter också. Kul kul! Jag, signe, henke och några andra tog tvåbussen hem, och sen så slaggade henke hos mig. Vi gick upp vid halv tolv typ, och sen kom emma och frida hit och tjötade ett tag. Sen på eftermiddagen kom petter också, så har vi bara spelat tvspel i stort sett. Soft!

Nu väntar jag på att middagen ska bli klar; grillat kött med pommes, bearneisesås och en fet sallad. Gottit! Och jag är så jävla glad för att vi har lov nu, hur gött som helst!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: