maddebabe

11e februari 2011

Kategori: Allmänt

Försov mig imorse.. Började vid åtta, och vaknade nån gång strax därefter. Var med en stund på lektionen iaf, sen på håltimman gick jag ner till högen o chillade. Försökte plugga på religionen, men det gick mindre bra. När vi väl skulle ha religionen så orkade jag inte, kändes helt meningslöst. Så jag drog till med en vitlögn helt enkelt, och drog hem istället. Fy skäms, men allt känns så jävla meningslöst nu för tiden. Jag är extremt skoltrött...! Men nu ska jag inte tänka på skola mer, för nu har vi sportlov! Och så är det helg. Ikväll blir det nog bara till att stanna hemma tror jag, och imon ska jag antingen till landvetter till nån lokalfest eller så hamnar jag hos nån kompis. Vi får se på den.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: