maddebabe

11e december 2011

Kategori: Allmänt

Hallå där! Igår eftermiddag hämtade thomas mig, och så åkte vi hem till honom. Först kollade vi på filmen bad santa, skitdålig, verkligen! Sen kollade vi på filmen friday 13th (nyare version), som var sjukt äcklig. Jag satt och var rädd hela filmen igenom typ, usch. Sen började vi kolla på smurfarna, men sen var det nog för mig som satt och höll på att somna. Jag gick och la mig i sängen medans thomas hämtade sina föräldrar i stan, och när älsklingen kom hem igen så försökte vi kolla klart på smurfarna, men jag somnade inom fem röda sekunder i stort sett. Så det var en riktigt filmkväll igår! Myspys, hade tända ljus och grejer, och godis och cola/julmust.

När jag kom hem i eftermiddags somnade jag direkt när jag kom hem typ, och söta ebba låg och sov bredvid mig i soffan. Efter min nap gick jag upp och köpte godis i affären, och nu har jag precis ätit middag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra dock, kanske kolla på någon film eller något med min godispåse. Sen ikväll kommer thomas hit, och då går vi antagligen upp till kusinen som vi brukar göra, haha! pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: