maddebabe

4e augusti 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Emma kom till mig igårkväll, tanken var att vi skulle kolla film. Men då ringde några killkompisar, så vi cyklade och träffade dom en stund. Sen cyklade vi hem igen, och kollade film. Vi såg filmen boys don't cry.. En jättebra film, men var otroligt hemsk och tragisk. Efter filmen var vi helt deprimerande, och kändes som man ville ta livet av sig typ, haha! Emma sov hos mig, och vi somnade inte förräns vid fyra tiden nångång tror jag. Vi låg och skrattade och pratade om en massa skitsaker. Vaknade vid tolv, och senare åkte vi med signe och agnes till bollebygd. Nu är vi hemma hos signe, och ska göra middag och efterrätt och bara mysa hela kvällen! Jag ska sova här iallafall, och imorgon förmiddag åker jag och signe in till göteborg och lunchar och kollar på stan en stund. Myspys! Hoppas bara att det blir fint väder också.

jag och signe ♥
emma och signe ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: