maddebabe

3e augusti 2011

Kategori: Musik

Jag är verkligen kass på att blogga alltså.. Har inte orkat helt enkelt, inte hunnit heller för den delen. I måndagskväll tränade jag (första gången på hundra år kändes det som). Senare på kvällen pallrade jag mig upp till signe och emma, städade och diskade och hjälpte till där. Sen när vi var klara kom fyra killkompisar och joinade oss. Hade en väldigt trevlig kväll faktiskt! Igår på förmiddagen städade vi undan hos signe, sen gick vi och åt pizza! Var hur gott som helst faktiskt, har nog aldrig suttit så bra. På eftermiddagen åkte jag hem till thomas och har sovit där tills idag, myspys. Har inte gjort så mycket annat idag, förutom att träna nu på kvällen. Det gick bra, och var inte riktigt lika jobbigt som i måndags, hehe..

Just nu sitter jag ensam hemma och ska vara det tills imon förmiddag.. Sitter med min temugg i högsta hugg, och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar på tv.. Hur nu det går ihop. Planerna inför imorgon är att ta en tripp till bollebygd med emma, signe och agnes! Vi ska köpa mat och massa gott, har satsat på att göra en trerättersmiddag imon.. Haha, får se hur det blir med den saken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: