maddebabe

31 augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hallå hallå. Gick tidigare från skolan igår för att åka till läkaren, men då hade dom inte ens bokat in en tid till mig som dom hade sagt på telefon.. På eftermiddagen åkte jag hem till thomas och sov där inatt. Vaknade vid sextiden och kände mig jätteförkyld, så stannade faktiskt hemma idag. Eller ja, hemma hos thomas. Kom hem för några timmar sen. Nu har jag precis ätit tacos och sitter och kollar på filmen the social network, verkar grymt bra faktiskt! Efter filmen ska jag plugga, alltså sitta och klinka på pianot en stund. Det är helt sjukt att det är min läxa! Läxor och plugg borde ju egnetligen vara jobbigt, men detta är ju bara kul. Imorgon börjar jag vid halv tio med pianolektion och så slutar jag vid halv tre tiden, göttans!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: