maddebabe

29e augusti 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Ganska så hektisk dag faktiskt. Vaknade hos thomas vid åttatiden, sminkade mig oså och sen gick jag till bussen. Självklart var bussen sen igen, men tjötade med gustav under tiden. Som tur var gick det en extrabuss till mölnlycke, så jag kom inte försent denna gången. Började halv tio och slutade vid tretiden. Var hemma vid fyra någongång, och vid halv sex körde pappa mig till träningen. Det ösregnade hela träningen, usch! Kändes som en onödig träning, för vi spelade bara i en timma i regnet. Är redan förkyld, och nu kommer jag antagligen få feber tills imorgon. Känns inte bra, såhär i början i skolan. Så har jag sträckt min ljumske också. Men en positiv sak är att det inte blir någon fotboll för mig på onsdag, så då kan jag plugga istället. Har nämligen en svenskainlämning tills på torsdag. Känns ju sådär faktiskt.. Ska faktiskt försöka börja skriva på den nu, och försöka göra klart den imorgon. Så slipper jag sitta och skriva på onsdag, så kan jag iallafall ha en ledig kväll. Förresten, kom o tänka på en sak nu. Idag har jag och min älskling en månad tillsammans! Känns som vi har varit tillsammans mycket längre faktiskt.. Puss på dig goding! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: