maddebabe

21a augusti 2011

Kategori: Allmänt

I fredags kväll var jag och några andra hemma hos signe som sagt. Var väldigt trevligt! Jag och thomas drog hem vid tvåtiden någongång, då pappa hämtade oss. Kollade film oså på morgonen, och sen körde han och gustav upp mig till fotbollsplanen. Skulle stå i kiosken under F19 matchen. Men jag drog faktiskt tidigare, eftersom jag skulle på restaurang med thomas och hans familj. Vi åt på en tapas restaurang, och det var hur gott som helst! Men kändes verkligen som att man gick upp typ tio kilo, haha! Sov alltså hos thomas inatt, och jag kom hem för ungefär en halvtimma sen. Har nämligen match i eftermiddag mot serieledarna. Jag är faktiskt hur taggad som helst! Men mindre taggad inför skolan imorgon.. Då börjar schemadagarna. Jag börjar 8.10, fml.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: