maddebabe

16e augusti 2011

Kategori: Musik

Var ju som sagt i göteborg med felicia igår, det var väldigt trevligt faktiskt! Måste göras om oftare. Det blev en kaffe, och massa tjejsnack. Jag köpte inget dock, tyvärr. Skippade faktisk träningen på kvällen, måste ju ha någon sorts inflammation i huvudet alltså. I värsta fall är det säkert någon hjärnblödning eller tumör, men det får man ju inte hoppas iallafall! Så efter stan igår åkte jag hem, umgicks med kusinen en stund. Sen gick jag hem och duscha och sådär, och sen tog jag bussen till landvetter så hämtade älsklingen mig där. Kollade på en film som heter trust som var grymt bra! Men väldigt ångestladdad.. Se den! Kollade på lite one tree hill också. Jag har tur som har thomas, för han är lika mycket oth nörd som jag är, haha! Åkte hem till rävis i förmiddags för att ta bussen till bollebygd och till läkaren.. Men bussjäveln kom ju aldrig! Blir så in i helvetes arg. Så jag får gå med mitt onda huvud i några dagar/veckor till, skitkul. Plus att skolan börjar imorgon. Jag vill verkligen inte. Bajs på livet för tillfället. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: