maddebabe

9e april 2011

Kategori: Allmänt

Igår innan jag skulle somna var jag riktigt arg och ledsen. Men nu när jag har fått sova så har känslorna svalnat lite, och hur kan man inte vara glad när man vaknar till ett underbart soligt väder?!

Äter frukost framför tvn just nu, gottit. Ska snart göra mig iordning lite, sen hämtar jessica mig med moppen så åker vi iväg till en domarutbildning här i byn. Fyra timmar ungefär.. Kommer hungra ihjäl, så får passa på att äta mycket nu. Får se vad som händer resten av dagen.

puss

Kommentarer

  • Martina säger:

    Du skulle inte åkt Maddie! Du missade pannkakorna, haha!

    2011-04-10 | 14:33:55
    Bloggadress: http://martinastahls.blogg.se/
  • madde säger:

    men fan! antar att det var godare än köttfärslimpan!

    2011-04-10 | 21:38:08

Kommentera inlägget här: