maddebabe

When you smile, the whole world stops and stares for a while. Cause you're amazing just the way you are ♥

Kategori: Allmänt

Jag gillar honom. Så är läget nu för tiden.

Har klinkat på pianot en hel del nu på kvällen, och på gitarren. Har lärt mig en ny cover: Free Falling av John Mayer. UNDERBAR LÅT! Jag har laddat upp ett klipp när jag spelar den på min youtube, men det är en länk ni aldrig kommer få tillgång till. Jag måste tillägga att jag har väldigt ont i magen, men denna gången inte av att jag har ätit för mycket, utan att jag gjorde hundra situps på raken. Tjoff, bara sådär. Ajaj min mage, men det är ju iofs en positiv värk. Nu måste jag sova dock, men är inte trött överhuvudtaget. Jag får läsa ur en intressant bok eller något, tills jag somnar. Eller så fastnar jag vid facebook, som det brukar bli.

puss

Kommentarer

  • FIONA - ja, som hon i shrek säger:

    hoppas du får en supertrevlig dag :*

    2010-10-05 | 07:34:47
    Bloggadress: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här: