maddebabe

sovdags!

Kategori: Allmänt

Jag har precis tagit en kik i min kalender, och har konstaterat att det är sjukt mycket som ska hinnas med innan lördagen! Det är matteprov, spanskaförhör, historiaförhör, svenska inlämning, engelska inlämning, träningsdagbok och praoupgggift. Jag ska hinna med att träna på tisdag kväll också. Och så måste jag tvätta och packa kläder inför lördagen. Men sen ska jag vara borta i elva dagar, och det räddar hela min vecka. Även om det känns sjukt långt borta! När jag kommer tillbaka till Sverige ska jag vara neger, det är mitt mål. Jag ska steka hemma på takterassen i La Siesta, steka på stränderna också för den delen, och käka gott och dricka gott. Det ska bli helt, jävla underbart att komma bort från alla problemen i Sverige och inte minst från detta bajsvädret! Men jag hoppas ni alla andra får ett bra höstlov här hemma ;)

Nu måste jag sova, ska upp vid sju imorgon bitti. Dröm sött!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: