maddebabe

kärlek ♥

Kategori: Bilder



Jag har precis städat mitt rum, välbehövt kan jag ju säga. Jag hade spillt stearin på min byrå så jag fick verkligen skrapa bort allting! Det hade legat och stelnat där i en vecka typ.. Men nu är jag klar iallafall! Just nu sitter jag i mitt fräscha, nystädade rum med tända ljus och lyssnar på underbar musik. Ett smakprov har ni där uppe. Jag laddar inför en ny vecka med bland annat gymnasiemässa, höstpromenader och läxor. Fy i helvete för skolan ibland asså! När jag lyssnade på fin, sentimental musik fick jag inspiration till att skriva en liten minidikt.

I'm not used to this feeling.
I feel all warm and bubbly inside.
This is a feeling you've acclompished.
I smile every day of the week, just because of you.
I think I'm starting to fall in love, falling in love with you.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: