maddebabe

äntligen hemma

Kategori: Bilder

Jag kom hem från skolan för en stund sen. Skoldagen gick bättre än väntat, och det gjorde historiaförhöret också. Jag svarade på alla frågorna och det kändes riktigt bra faktiskt, för att inte ha pluggat så mycket. Direkt när jag kom hem så åt jag havregrynsgröt med äpplemos, och självklart en kopp te till det. Perfekt mellanmål! Jag äter inte det så mycket längre dock, tyckte det var äckligt förut. Men det är väl något man lär sig att tycka om med åren.

Om drygt en halvtimma ska jag och Emma ta bussen mot Mölnlycke, eftersom Emma rider där. Men idag ville hon ha med mig och jag tacka för en gångs skull ja. Hon ska hoppa på ridningen idag, och hon vill att jag ska filma henne så hon kan få se hur det ser ut. Haha, hon är väl söt den ungen.

Nu ska jag äta färdigt här, och kanske ta en banan också. Jag kanske slänger iväg ett inlägg när jag kommer hem ikväll.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: