maddebabe

All the good girls, are home with broken hearts

Kategori: Musik



Jag pratade med min handledare idag, och hon gick igenom omdömen och så med mig. Jag har tydligen skött mig jättebra!  Jag var redigt nervös innan asså, trodde hon skulle säga att jag var dålig och massa sånt, haha. Jag har fått höra många roliga kommentarer idag. Vissa gamlingar har helt sjukt humor. Det tror man inte, man räknar med att de ska vara halvt döda. Men det är de inte, serrö.

Har varit hemma i en timma eller två. Har kollat på Kungarna av Tylösand och ätit upp resten av Geishan. Herregud, jag har ätit 1kg geisha på mindre än en vecka. Tjockisvarning på mig där! Men ska faktiskt ut och gå nu, och när jag kommer hem ska jag försöka komma ihåg att göra situps också. Jag måste sluta käka godis och såntdär hela tiden. Men det är ju jävla gott!

Så nu blir det en lång powerwalk/joggingtur, sen blir det dusch och middag på det. Nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: