maddebabe

9e oktober 2010

Kategori: Bilder

Gick upp vid elva imorse och tog en dusch och schamponerade håret. Rakade även benen. Nu är jag smooooooooth. Eller, nu är jag *Madeleeeeeeeeen*! Haha, så kul man kan ha egentligen. Idag hade jag turen att vara ensam hemma. Mamma jobbar, pappa är hos farmor och farfar och Therese är hos sin loverboy.

Jag har bara slappat på förmiddagen, och glott på tv princip hela tiden. Men den senaste halvtimman har jag lyssnat på en massa musik och gjort chokladmuffins! Just nu är muffinsen i ugnen. Jag och några andra ska ju hem till Nora ikväll, därav bakningen. Är det bara jag som tycker att själva smeten är godare än muffinsen? Så är det med allt man bakar tycker jag. Man känner sig lite busig som går och stoppar ner fingarna i smeten och slickar upp det, det blir ju nästan inget kvar sen!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: