maddebabe

6e oktober 2010

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse vid halv sju, hade huvudvärk idag med. Så det fick bli att stanna hemma idag igen. Denna jävla huvudvärken vägrar ju ge med sig! Vad fan kan det bero på? Ringde till jobbet och sa att jag inte kände mig helt kry, och gick och la mig i sängen igen. Vaknade sen vid klockan tolv. Helt underbart att sova så länge! Men direkt när jag reste mig upp och skulle gå ner för trappan och fixa lunch så kommer huvudvärken igen. Det måste vara en hjärntumör eller något sånt..

Nu har jag slappat framför tvn och kollat på en film: American Pie: The Book of Love. De filmerna är helt jävla störda och förnedrande, men tycker att det är jävligt kul att kolla på dem ändå. De är helt blåsta, människorna i filmerna. Nu slappar jag framför datorn och ska ta mig något att dricka.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: