maddebabe

4e oktober 2010

Kategori: Bilder

Hejhej. Jag var helt död imorse när jag skulle upp! Nåja, helt död var jag kanske inte. Lite liv fanns det allt. Men det var jävligt jobbigt att resa sig upp ur den varma, mjuka och sköna sängen. Åt frukost och sånt där, och kollade på Vakna! med The Voice. Sedan bar det av för ännu en dag med jobb på Björkelid. Vad finns det att säga? Dagen har rullat på bra. Det är vardagen liksom.

Förra veckan var helt katastrofal, om man ska tänka i nyttighet. Varje morgon åt jag vitt, rostat bröd med jordnötssmör och sylt (?!) och en godispåse på eftermiddagen. Idag blir det ändring på det! Imorse blev det lite bättre iallafall, 92% havrefras och te. Lunchen var dock inte så bra idag. Åt kanelbullar, risifrutti och en pucko. Shame on me. Men satans vad gott! Men nu ska jag ta tummen ur röven och ta en powerwalk, eller åtminstone en lång promenad. Med iPoden också, självklart. Har fan inte tränat på över en vecka! Att vi vann 1kg Geisha var i lördags underlättar inte heller, att veta att jag har en massa godis som väntar på mig när jag kommer hem sen.. Haha nej, men jag ska försöka hålla mig borta i vart fall.


Ge mig sommarvärme!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: