maddebabe

3e oktober 2010

Kategori: Allmänt

Hej allesammans! Förlåt för en kass uppdatering denna helgen. I fredags stannade jag faktiskt hemma från jobbet, var så jädrans förkyd! Jag kände att det inte var så bra att gå där på ålderdomshemmet och vara en smittorisk för alla gamlingar. Så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma. På kvällen tog jag tåget in till stan och mötte upp Nora och Signe som var på ett café (Two Little Birds) där Signe praoar. Spenderade kvällen där, och så var det kulturnatta. Det kom två tjejer och spelade några låtar, ena tjejen sjöng och den andra kompade med en akustisk gitarr. Det var väldigt mysigt och behagligt att lyssna på. Tog halv elva bussen hem, och sen sov jag hemma hos Signe i hennes föräldrars stora, mysiga dubbelsäng. Eftersom de inte är hemma.

Igår åkte Signe, Emma, Frida och jag till Liseberg. Ingen av oss har varit på Liseberg så mycket i somras, så vi tänkte passa på nu när det var sista helgen de hade öppet innan de stänger. Så det blev en heldag på Liseberg! Vi hade det jättekul och mysigt. Och jag och Signe vann stjärnvinst! Vi vann 2kg Geisha som vi fick dela på. MUMS! Kom hem kvart i åtta typ, hoppade in i duschen. Gjorde mig sedan i ordning, gick över till Emma och Henke och tjötade med dem, och sen tog vi niobussen till Hindås. Vi träffade Coffe och några kompisar till honom. Vi kollade på film och pratade och bara hade det allmänt mysigt.

Puss på dig sötnos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: