maddebabe

19e oktober 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Imorse åkte alla niorna in till Göteborg, för att gå på gymnasiemässan. Jag tycker att det var väldigt roligt och intressant att få lyssna på elever och lärare från alla de olika skolorna. Vissa fastnade jag mer för. I nuläget är jag säker på vad jag kommer att välja, men det är en lång tid kvar och jag kommer säkert hinna ändra mig innan dess. Men det hoppas jag inte.

Jag kom hem för en timma sen ungefär, och har läst igenom historia sidorna en gång. Men jag måste läsa dem några gånger till, så att det fastnar ordentligt. Samtidigt som jag pluggar så sitter jag och mumsar på toffifee. Det är farligt gott alltså! Måste käka riktig mat snart. Även om jag är sjukt trött och bara vill lägga mig i min mjuka, sköna säng så måster jag verkligen fortsätta plugga nu. Och jag får heller inte glömma bort fotbollsträningen ikväll. Det ska bli jätteroligt, men just nu vill jag bara sova !

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: