maddebabe

15e oktober 2010

Kategori: Bilder

Igår hade vi öppet hus på skolan, så jag promenerade ner till skolan och jag och Josse visade vad vi gör på uppehållsrummet. Så det enda vi behövde göra var typ att sitta och chilla och göra pärlarmband. Nice! Sen gick vi runt i olika klassrum och tjötade med folk. Efteråt så gick jag med Henke och Fredrik hem till Fredrik. Där softade vi och spelade musik och sjöng typ. Jag vågade dock inte sjunga, låter förjävligt..

Idag har jag däremot vart i skolan förstås, vi hade bland annat muntlig redovisning i engelskan där vi pratade om våran prao. Det känns som att det gick apdåligt. Jag var stressad, nervös och bara hade det jävligt jobbigt att uttala orden. BAJS! Efter engelskan hade vi historia. Jag var hemma vid halv fyra, slängde i mig en knäckemacka och en kopp oboy. Tio minuter senare så promenerade jag och Emma upp mot stationen för att hoppa på tåget mot Göteborg, där Frida väntade på oss. Anledningen med resan var att vi skulle åka till 4gott för att köpa godis, men tjockisar som vi är så åt vi självklart på donken också! Cheeseburgare in my ♥

Vi var hemma vid halv åtta igen. Sen så kom Emma, Frida och Signe hem till mig och vi hade myskväll och åt våra feta godispåsar och kollade Idol. Jag är från och med du nu kär i Olle. Vi har även spelat lite gitarr och sjungt lite. Myyyyyysigt ♥

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: