maddebabe

12e oktober 2010

Kategori: Bilder

Hallå hallå! Har ni haft en bra dag? Det har jag iallafall. Skolan var helt okej idag, har inte direkt hänt något speciellt. Men jag älskar detta höstvädret! Älskar när det är kallt och kyligt samtidigt som det är soligt och fint. Hösten är underbar. Iallafall dagar som denna. Efter skolan så slappade jag i soffan och kollade på film, The Greatest Game Ever Played. Sen så gjorde jag en stor och god middag, kyckling med ris, sallad och mango chutney sås. Det har blivit mycket av det den senaste tiden. Men det är så fruktansvärt gott! Muuums! Snart ska jag göra mig i ordning inför kvällens fotbollsträning. Fyfan för att träna från klockan åtta till halv tio. Så jävla dålig tid! Det är alldeles för sent, man hinner ju knappt sova någonting. Men vi spelar tvåmål hela träningen, det väger nästan upp det hela.

Här kommer några mysiga höstbilder på mig. Höhö...






Älskar solskenet. Och feting jackan, och feting halsduken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: