maddebabe

10e oktober 2010

Kategori: Musik

Vi hade det jättetrevligt igår kväll. Vi åt mycket sötsaker, såsom chokladmuffins, kladdmuffins, macarones och hallonpaj. Men fyfan vad mätt man blev! Vi pratade och umgicks. Väldigt trevligt. Jag sov över hos Signe sen, vi somnade inte föräns vid tre någon gång.

Vi gick upp runt tolv i förmiddags, helt underbart att kunna sova så länge! Sen tog Signe, Nora och jag en promenad och vi gick förbi mig så gick jag hem. Har bara suttit här vid datorn sen dess. Har fixat lite ny musik till iPoden också. Måste bara säga att det känns väldigt underligt att komma tillbaka till skolan imorgon, nu när vi har praoat i två veckor. Men det känns samtidigt bra, att få träffa alla kompisar och komma tillbaka till rutinerna igen.

Ni bara måste lyssna på McFly's nya låt! Jag fullkomligt älskar den! :)



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: