maddebabe

4e november 2010 - ¡En España!

Kategori: Allmänt

Hejhej allihopa! Det har egentligen inte hant sa mycket har i Spanien. Jag har solat en massa! Jag kopte sololja (kokosolja) harom dagen, inget smart drag. Nu har jag en rejal solbranna pa brostkorgen. Det svider och kliar sa in i helvete!

Igar var vi pa en marknad, ingen jattestor marknad. Men jag hittade en massa fina presenter till mina fina vanner, jag saknar er sa in i banken! LOVE ♥

Jag hittade aven valdigt fina smycken till mig sjalv och tva par solglasogon. Ni far se dem nar jag kommer hem. Och imorgon ar det dags for marknad igen, fast bara jag och mamma denna gangen. Pappa och morfar ska ivag och fiska. Efter shoppingen sa ska jag och mamma ta en tripp till havet och bada! :)

Ha det fint!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: