maddebabe

28e november 2010

Kategori: Allmänt

Spenderade gårkvällen med Emma, Frida och Henke. Det blev en myskväll tillslut. Sen sov jag över hos Emma. Det var helt underbart att kunna sova ut, gick upp vid elva. Igår gick jag ju upp vid åtta, så det var ju ingen sovmorgon direkt. Åt frukost och sådär, sen gick jag hem. Jag har precis gjort rent piercingen, smärta säger jag bara. Fast inte jättefarligt ändå.

Första advent idag då. Jag har ingen aning vad vi har våra adventsljusstakar, och jag tror inte vi har några ljus. Jag får rota lite uppe på vinden efter staken och kanske skicka iväg någon till affären för att köpa lite ljus. Men det får blir senare under dagen. Nu ska jag slappa och ta det lugnt, och sen ska jag försöka läsa lite ur Anne Franks Dagbok. As seg, men måste tyvärr läsa ut den.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: