maddebabe

23e november 2010

Kategori: Allmänt

Är inne i en period där alls känns dystert och deppigt. Men det finns självklart de tillfällena då jag är jätteglad. Sista lektionen i skolan idag är ett perfekt exempel. Skrattade och flamsade i stort sett hela lektionen.

Tanken var att jag skulle göra pannkakor när jag kom hem, men vi hade ingen satans sylt! Då går det inte att äta pannkakor. Så just nu sitter jag och lyssnar på McFlys nya album Above the Noise som finns på spotify (!), dricker cola och äter baguetter. Inte det nyttigaste direkt, men väldigt gott. Ska även försöka plugga lite svenska sen, och kanske hinner jag med en film innan träningen.

puss

Kommentarer

  • Sandertomine säger:

    Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

    2011-11-21 | 20:35:27
    Bloggadress: http://sandertomine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här: