maddebabe

22e november 2010

Kategori: Bilder

Fy satan vilken seg dag! Måndagar är i och för sig alltid sega. Första dagen på veckan, jobbiga lektioner, senaste dagen plus att jag har haft ont i huvudet och varit trött hela dagen. Vi hade samhäll nästsista lektionen, och det var jävligt svårt att hålla ögonen öppna. De andra måste fan trott att jag var drogad eller något.

Har inte gjort så väldans mycket sen jag kom hem. Har slappat en stund framför tvn, ätit middag, pluggat lite. Pluggade fysik förut och efter det fick jag världens dipp och var tvungen att ta en powernap på sisådär en halvtimme, och vaknade vid klockan sex. Helt underbart! Jag hoppas bara att jag kan somna ikväll. Nu ska jag fortsätta att plugga lite svenska och spanska, sen kanske jag lägger mig i sängen framför en film eller något.
några år gammal, och ganska så äcklig faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: