maddebabe

1a november 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej! Idag har vädret varit underbart här i La Siesta (ligger i Torrevieja), bortsett från vinden. Annars har det varit närmare 30 grader! Idag har jag i stort sett bara legat uppe på solterassen och stekt hela dagen. Förutom när vi gick upp till "centrum" för att handla lite mat och jag satte mig vid en krog där de har internet. Fast nu sitter jag vid morfars dator, men hans internet är aaaaaaaaaaslångsamt! Men som tur är har han en gitarr som jag kan spela på under tiden som jag väntar.

Vi har nyss käkat middag, jag gjorde linssoppa/gryta som jag gjorde tidigare under veckan. Den blev jättegod, men nu är jag sjuktmätt. Det känns helt knasigt att i fredags gick jag runt i kalla Sverige med mina vänner och idag sitter jag här i solen och steker. Det är typ vinter hemma, och här är det fan sommar! Det är konstigt asså.

Imorgon ska vi iallafall åka någonstans, jag tror vi skulle åka till havet men jag är inte helt säker. Jag följer med iallafall. Och på onsdag och fredag ska vi på marknad! Vi får se vad jag hittar för billig skit. Jag ska kolla efter parfymer, nagellack, en massa smycken och föroppningsvis presenter till mina vänner :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: