maddebabe

Time for bed ♥

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit en lång, varm dusch. Så oerhört skönt. Tvättade dock inte håret. Det blev att jag rakade benen och armarna. Nu är jag fräsch och fit for fight inför morgondagen. Har även smörjt in mig i bodylotion, så nu känns jag inte som ett sandpapper. Bra information som har tänkt krama mig imorgon :) Om ni nu känner huden igenom kläderna. Hö hö hö.

Nu ska jag läsa lite ur boken Allt för min syster fast den engelska versionen. Jag har inte läst den på evigheter. Jag började läsa den någon gång förra året men jag har varken hunnit eller orkat fortsätta på det spåret. Jag blir så trött när jag ligger där i sängen och ska läsa en bok, plus att denna är på engelska. Det kanske går bättre denna gången, bara kanske så somnar jag inte med boken liggandes i mitt ansikte. Bara kanske.

Dröm sött ♥
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: