maddebabe

Långhelg!!! ♥

Kategori: Allmänt

Är inte det helt underbart att vi är lediga i fyra dagar? Helt fucking amazing, ni får ursäkta språket. Vill bara göra ett glädjetjut asså. Jag hoppas bara vädret är på min sida, sen är det perfekt.

Idag var det träning, var så jävla go träning asså. Vi gjorde några skottövningar och inläggsövningar. Sedan spelade vi på slutet. Anledningen till varför det var så slappt var för att vi har match imorgon. Jag är super, mega taggad. Även om vi har spanskaprov imorgon, första lektionen, och att onsdagar är min hatdag, så är jag ändå jätteglad. Livet rullar på. Och att det är mindre än en månad kvar till skolavslutningen för inte saken värre.

Nu ska jag läsa igenom mina spanska anteckningar, och vi får hoppas att jag är redo inför provet som väntar mig. Sedan blir det bedtime för min del!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: