maddebabe

I fell in love, in love with you suddenly. Now there's no place else I could be, but here in your arms ♥

Kategori: Allmänt

Vilken underbar kväll jag har haft! Jag började promenera hemifrån vid tjugo i fem och var framme hos Nora vid hel. Vi gjorde i ordning lite med maten och så, sen satte vi oss ute vid gräsmatten och käkade buffé. Helt underbart. Vädret var ju på topp också. Sommaren är på väg. Vi satt där ett tag och bara tjötade. Sedan gick vi upp på Noras balkong och käkade efterrätt och sånt där. Vi spelade olika spel, pratade, lyssnade på musik och skrattade. Vid halv ett någon gång så skulle vi alla hem, och jag ville inte gå helt ensam i skogen så Jessica skjutsade hem mig på hennes moppe, verkligen jättesnällt! Haha, jag har aldrig åkt moppe förut, det var skööööj! :)

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film. Helens Små Underverk tror jag att det blir. Imorgon ska jag sova ut, sen ska jag nog ut på en "morgon" promenad med Signe
Jag måste försöka plugga lite geografi och fysik också. Jag får ju inte glömma matchen heller. Fullt upp med andra ord.

Tack för en underbar kväll mina fina vänner  ♥

Godnatt, dröm sött
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: