maddebabe

9 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Matchen igår gick bra, vi vann med 12-0 rättare sagt, UTKLASSNING! Men jag var skitdålig, gjorde inte ett enda mål även om jag var yttermitt.

Efter matchen så följde jag med Signe hem. Hennes syster Agnes var också med under kvällen :) Vi lagade tacos, kollade på film och tog en promenad. Vi pratade även om mina kärleksbekymmer eller vad man nu ska kalla dem, HAHA! Hade allmänt en pissdag igår, men Signe och Agnes gjorde den bättre. På kvällen så trängde vi tre ihop oss i Signes dubbelsäng och kollade på Goal 1 och 2 och sedan somnade vi där, haha.

Nu är jag hemma dock, kom hem för en timma sen ungefär. Har ännu en match idag, fy attsingen. Jag är inte taggad någonstans. Och så får jag ångest över att vi har matteprov imorgon, och jag har inte pluggat någonting idag, jag måste göra det ikväll. Eller innan samlingen om jag hinner, men måste få i mig lite käk också. Och jag vill inte gå till skolan imorgon p.g.a matteprovet och vissa människor jag inte vill träffa. Just suck it up, right?

Nu ska jag äta lite tacos och sen packa väskan :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: