maddebabe

7 maj 2010

Kategori: Allmänt

God morgon! När jag vaknade vid åtta så tog jag en varm långdusch. Underbart. Duschade även igår efter träningen, men shamponerade det nu på morran. Nu sitter jag i soffan, dricker te och lyssnar på MTV i bakgrunden.

Äntligen fredag! Eller vad säger ni? Helt fucking underbart. Idag har jag inga planer, förutom att vara i skolan några timmar. Jag vet inte om det är skönt eller übertråkigt att inte ha något att göra på fredag kvällarna. Jag vill inte sitta inlåst med mina föräldrar direkt. Även om det kan vara trevligt att ha en "familjekväll" ibland.

Men vad händer med vädret idag? Igår var det fantastiskt väder, och det enda jag ser nu är en massa moln. Usch, fy och blä på det.

Jag hoppas ni får en underbar fredag! :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: