maddebabe

30 maj 2010

Kategori: Allmänt

God morgon allihopa. Sovit gott?

Igår kväll så tog jag, Emma och Frida en promenad runt samhället. Jag fick fnatt som vanligt och skämtade hej vilt. Men jävligt kul var det ändå. Haha. Sen kom Henke hit och vi kollade på en film.

På kvällen var jag lite nedstämd och det brukar alltid gå över när jag får sova, men det verkar inte ha fungerat. Jag är fortfarande lite nere, och irriterad också för den delen. Det går väl förhoppningsvis över under dagen.

Idag måste jag läsa lite historia, vi har ju prov om den industriella revolutionen på tisdag. Längtar lite smått ihjäl mig... Höhö. I eftermiddag är det derby här i Rävlanda! Haha, vi spelar mot serieledarna och "rivalerna" sen. Så nu måste jag tagga järnet och lägga alla mina bekymmer åt sidan. Efter våran match så spelar B-laget match, får se om jag kollar på den. Skulle behöva plugga ännu mer. Vi får se helt enkelt.

Ha en fin dag.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: