maddebabe

3 maj 2010

Kategori: Bilder

Ny dag, ny vecka och jag mår underbart bra. På SO lektionen idag fick jag och Signe tillbaka vårat projektarbete i religionen. Ni vet den som vi jobbade på i cirkus tio veckor och hade ångest över varje gång vi startade datorn och skulle börja skriva? Just det, den ja. Vi fick MVG på den! It made my day. Jag är så stolt över oss! Awesome.

När jag kom hem från skolan så tog jag några nya profil bilder, det blev dock inte så många bra. Så jag har valt ut en som jag ska använda lite överallt här på nätet. Den jag hade sist var tagen i vintras och man ser all snö i bakgrunden. Nu har jag en neutral i vart fall.

Snart tänker jag plugga lite geografi, men vi får se hur det går med det. Jag såg också att vi har fått två LOVEFiLM filmer idag: Goal 2: Living the Dream och Casanova. I slutändan så tror jag att jag kommer kolla på någon av dem istället för att plugga. Icke bra Madde, icke bra. Något som heller inte är bra, är att direkt när jag satte mig vid datorn så öppnade jag min Marabou Apelsin Krokant...

Nä, men nu ska jag och Frida gå upp till tempo och posta brev och antagligen köpa glass :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: