maddebabe

27 maj 2010

Kategori: Bilder

Hejsan allihopa. Slänger in ett inlägg så här på kvällen.

Imorse tog jag en sovmorgon, eftersom svenska lektionen var frivillig. Det behövdes. Men jag sov bara i åtta timmar, kunde ha sovt mycket längre. Vi hade halvdag idag, så vi hade bara två lektioner: matte och gympa. Underbart. Men på gympan var vi bara sex (?) stycken! Så jävla dåligt asså. Jaja, det var roligt ändå. Bara att jag kastade och sköt bollar på allihopa, haha!

När jag kom hem så kollade jag äntligen på Transformers, sen gjorde jag mig i ordning för Marcus studentmottagning. Eller vad man nu ska kalla det. Är så glad för hans skull! Hade dock ingen aning om att han är egen företagare och är musikproducent. Fräckt. Har suttit vid datorn sen jag kom hem, och fixitrixat med musik och sånt där.

Imorgon ska vi på teater i Mölnlycke och se I Taket Lyser Stjärnorna. Jag har både läst boken och sett filmen, så det ska bli roligt att se den på teater också. Den är säkert jättebra. Bussen går vid kvart i nio och jag skulle egentligen har börjat över en timma senare, så det är ju självklart lite segt. Men det gör inte så mycket, jag får ju träffa trevligt folk! Nu ska jag gå och läsa ur Expert På Att Rodna tills jag somnar.



Kusin Marcus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: