maddebabe

25 maj 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Har en sådan jävla huvudvärk, jag tror jag ska dö alltså.

Skolan har varit helt okej idag, vi hade praktiskt prov i hemkunskapen. Jag och Signe gjorde en rotfruktspanna med varsin quornfilé och till dessert gjorde vi en drottningpaj (jordgubb, hallon och blåbär). Det var väldigt gott, och jag var så jädrans mätt! På svenskan fick vi information om gymnasieval och sånt där, och vi fick tillbaka våra deckare. Jag fick VG och det är jag nöjd med, det var definitivt inget MVG arbete som jag hade gjort. Jag förtjänade mitt betyg. Lilla gummsan Signe blev så missnöjd över sitt resultat att hon gick hem. Du var jätteduktig sötnos, hade jag varit Jessica så hade jag gett dig MVG hela vägen! ♥

Vi hade ju geografiprov idag också, det gick jättebra! Jag skrev på alla, men vi får se om jag prickade ut länderna på rätt ställe, höhö. När vi hade skrivit klart fick vi sluta, då var det typ en timma kvar till nästa lektion. Så vi gick ner till högen och kollade på Pretty Woman.

Jag borde egentligen plugga fysik. Men nu ska jag ta en huvudvärkstablett och ta någonting att äta, sen blir det plugg. Och ikväll är det träning. Göttans.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: