maddebabe

2 maj 2010

Kategori: Allmänt

Vilken dålig söndag!

Förstörde dagen genom att vakna klockan tolv. Usch och fy. Sedan tänkte jag kolla klart på Avatar, men då kom morfar, min morbror och min kusin. Sedan packade jag fotbolls väskan och så gick jag och Frida till samlingen. Matchen gick så jävla skitdåligt! Vi var dåliga, och inte allra minst jag. Det var nog den sämsta matchen jag någonsin har gjort. Vi förlorade med 5-4 men vi ledde i halvlek med 4-1. Hur fan kan det bli så? Skamligt är var det är.

När jag kom hem så åt vi middag: grillat. Väldigt gott, som vanligt. Sedan kollade jag och mamma klart på Avatar, och shit vilken bra film! Vacker var den också.

Nu har jag suttit vid datorn en stund och jag känner att jag mår skit. Är förkyld som attans och har spränghuvudvärk. Jag hoppas det går över tills imorgon.

Vädret har varit underbart idag, det är antagligen det som har gjort mig glad ;) Jag hoppas det är fint väder imorgon också, så jag kan ha mina nya solbrillor till skolan.

puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: