maddebabe

I think I'm gonna lose it, lose it, lose it

Kategori: Allmänt

We could be together, change the world forever. Make it all together

Idag var sista dagen på Burger King, gött som fanken. Men jag tror inte det är sista gången jag träffar folket där. Det kändes dock väldigt gött när jag satt på tåget hem.

När jag var hemma kom Signe efter ett tag och hon lånade min dator för att lägga in låtar på sin iPod, sen tog vi en promenix till kråkslottet och startade plugget. Och nu är vi klara för dagen klockan tjugo i elva. Sweet. Några punkter kvar på sakramenten, sen är vi klara med katolska kyrkan. Men vi har två stora kyrkor kvar, och två små kyrkor. Men jobbar vi så här bra resten av veckan så tror jag vi klarar det gallant! Och förhoppningsvis får jag tid att plugga på andra läxor. Vi har ju ett matteprov som vankas nästa vecka. Fy bubblan.

Snart blir det bedtime och vi vet ju alla vad det betyder, one tree hill! Åh, jag måste köpa den sjätte säsongen, då är min samling fulländad. Jippie. Men det är sorgligt att Lucas och Peyton inte kommer vara med mer, det var ju de som gjorde serien. Eller de var en oerhört viktig del av serien i vart fall. Det var ju Lucas & Peyton, Peyton & Lucas. Det ultimata paret.

Haha, detta visar att jag har för mycket fritid. Eller hade. Jag har inte kollat på OTH på ett tag nu. School's taking over my life

Just det ja, en film jag gärna vill se är The Greatest. Aaron Johnson är med i den, men han dör. Fy. Jag älskar tragedi filmer, men jag älskar inte själva tragedierna. Död. Vem älskar det? Vem hatar inte det? Vad händer med världen egentligen. Nu måste jag sluta tänka tycker jag. Jag har varit vaken alldeles för länge, det blir en massa knas istället.

Nu är jag sömnig och sugen på att kolla på min favorit serie, och på att träffa min favorit person: Signe Gry <3

puss


Trailern till The Greatest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: