maddebabe

I find it kinda funny, I find it kinda sad

Kategori: Allmänt

Äntligen kväll!

Var i skolan idag, vi hade elevval. Just nu spelar vi en låt som heter Higher Ground av Red Hot Chili Peppers. Usch, jag gillar den inte! De som har dans som elevval ska dansa medan vi spelar den live.

Jag och Signe gick hem till henne efter skolan och forsatte med plugget. Nu har vi skrivit färdigt tidningen! Så oerhört gött. så JÄVLA gött!!! Imorgon ska vi fixa designen och layouten, och på fredag är det inlämning. Måste plugga matte som fan imorgon med, har ju prov på torsdag. Och på torsdag måste jag skriva en uppsats om skolan i Australien och göra klart ett reportage om praoplatsen. Och jag ska försökta träna fotboll på torsdag kväll, har inte tränat på en vecka nu. Jag vill ha kvar min plats i laget.

Nu har jag precis ätit en apelsin och tagit en kopp te, och nu kollar jag på Desperate Houswives. Har inte sett det på länge. Jag har missat mycket märker jag. Åh, imorgon är det Greys Anatomy och True Blood. Det ser jag fram emot! :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: