maddebabe

I always thought I'd end up with you eventually

Kategori: Allmänt

Äntligen är det fredag!

Denna veckan har gått väldigt snabbt känns det som. Gött. Det har inte varit så mycket plugg, det är alltid skönt. Vi hade bara spanska glosor och ett musikprov. Provet hade vi idag, vi hade ett teoretiskt prov på puls, tempo, pauser, taktart, ackord, rytm, melodi och toner. Ganska lätt faktiskt. Vi hade lite gehör på slutet också. Läraren spelade på pianot och vi skulle gissa om det var dur eller moll: superlätt.

Haha, that '70s show är på tv just nu. Det är så roligt att jag dör. Nja, nästan i alla fall. Michael Kelso är så IQ befriad alltså.

Nu har jag packat min väska, för jag ska sova hos en kompis ikväll. Vi ska nog kolla på någon/några filmer och äta lite snacks :) Jag har typ packat ner sex filmer. Vi kommer säkert se två eller något.

Vad är era planer för kvällen och helgen? :)

Nu ska jag återgå till mitt goda citrus te.



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: