maddebabe

Bedtime

Kategori: Allmänt

Hello!

Vi spelade som sagt match idag mot lerkil, vi förlorade dock med 3-2. Jag tabba mig rejält på första målet, gjorde en dålig pass till målvakten som inte hann ta den, och motståndaren kom och sköt in den i målet. Bajs.

Våran spelare Malin blev tacklad och slog i huvudet, och svimmade. Så ambulansen kom och hämtade henne. Hoppas hon mår bra snart. Turbulent match I tell ya.

När jag kom hem åt jag middag och packade upp fotbolls väskan, sen började jag kolla på Doom här i min sköna säng, men nu är jag för trött för att kolla klart på den, så kollar nog klart på den imorgon istället.

Imorgon är det måndag, och det känns faktiskt inte helt för jävligt. Det känns helt okej. Odd. Jag uppskattar nog skolan mer nu efter Burger King erfarenheten, skolan är mycket roligare. Där har man mer vänner i alla fall. Och det är så skönt att ha den jädrans tidningen avklarad också. Det enda vi har denna veckan hittils är spanska glosor och ett musik prov. Men jag måste dock plugga lite engelska, fakta om USA. Fast provet är inte förräns vecka tolv. Men det är ju snart. Kanske dags att plugga på allvar då. Vi hade ju matteprov i torsdags, och det gick så jävla dåligt! Jag tror på allvar att jag kommer få IG på det provet, och jag är ju ändå en VG elev. Men jag tycker geometri är lite svårt, jag kan bara grunderna. Jag vet vad pi är i alla fall.

Nu är jag trött och ska sova

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: