maddebabe

8 Mars 2010

Kategori: Allmänt

Hejsan! Hur mår ni allihopa? Själv mår jag bra. Det är ovantligt, eftersom det är måndag.

Skolan började idag, det kändes helt okej faktiskt. Inte för jävligt som de flesta tyckte. Jag föredrar skolan framför Burger King, som jag har sagt innan.

Idag är första dagen på länge som jag kan slappna av någorlunda efter jobb/skola. Jag och Signe har ju pluggat alla andra dagar på grund av religions arbetet. Men nu har jag pluggat lite matte eftersom vi har prov på torsdag. Fy, detta provet kommer gå åt pipsvängen känner jag. Anledningen till att Signe och jag inte pluggar idag är för att hennes syster Agnes fyller år idag. Men imorgon fortsätter vi, och kommer förhoppningsvis bli klara med alla kyrkor. Men på onsdag och torsdag måste vi fixa med layouten och hur tidningen ska se ut. Vi har gjort ett korsord i slutet av tidningen, så man ska få den rätta känslan. Haha!

Skulle egentligen spelat den första träningsmatchen imorgon, men jag var ju tvungen att tacka nej p.g.a arbetet, och nu tror jag att tränaren är ganska sur på mig. Jag förstår honom, till viss del. För jag hade ju hellre spelat fotboll om jag ska vara ärlig. Jag hoppas bara att jag får fortsätta spela i A-laget, att han inte ger min plats till någon annan för att jag har missat några träningar p.g.a skolan. Det hoppas jag verkligen inte! Men när detta arbetet är klart ska jag försöka att vara med på varje träning och visa att jag är engagerad.

Nu håller jag på att konvertera filmen The Greatest till MP4 format, så jag kan se den på iPoden! Snart är det dags för lite nyare filmer tror jag. Några tips?

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: