maddebabe

31 Mars 2010

Kategori: Allmänt

Om tjugo minutas är det dags för True Blood. Älskar't. Häftigt att vampyrernas officiella språk i den serien är Svenska. Ni som inte har sett det måste göra det! Klockan nio på ettan.

Hade ju engelska och samhällskunskap prov idag. Engelskan var jag säker på, så det tror jag gick bra. Men samhälls provet gick sämre. Fy. Jag hoppas jag får G åtminstone. Men jag kan göra mycket bättre. Jag är lite besviken på mig själv.

Jag har precis laddat ner Stay Alive. Fy mig. Jag måste verkligen sluta vara olaglig. Fanken.
På tal om filmen, är det någon av er som sett den? Jag rekomenderar den, om ni gillar skräckfilmer som inte är allt för läskiga. Det är ju inte Excorsisten direkt. Såna filmer klarar jag inte av.

Imorgon är det sista dagen i skolan, sen är det påsklov. Gud så skönt! Ska bli underbart.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: