maddebabe

26 Mars 2010

Kategori: Allmänt

Har precis käkat tacos med farsgubben och Gud vad mätt jag är nu. Varför lär man sig aldrig? Nu mår jag lite illa faktiskt.

Jag ska strax göra cheesecake som jag kan mumsa på imorgon, jätte onyttig är den inte. Jag sökte på "cheesecake för gottegrisar" haha. Ska vara 1 ½ deciliter i, men man behöver ju inte ta så mycket.

Klockan åtta är det dags för så ska det låta! Någon annan som ska kolla? Jag insåg precis hur patetiskt detta inlägget är. Detta bevisar hur ensam jag är, och hur popluär jag är. Haha. Hemma en fredag kväll, gör cheesecake och kollar på så ska det låta. This is the life.

Jag hoppas ni har en bättre fredagskväll än mig.

Imorgon är det match och jag är riktigt pepp faktiskt. Ska bli sjukt kul. Det beror i och för sig på hur bra det andra laget är.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: