maddebabe

15 Mars 2010

Kategori: Allmänt

The sun is in the sky and it's gonna be a glorious day

God morgon! Hur mår ni så här på morgon kvisten? Eller är det bara jag som är vaken än? Nej det tror jag inte, den är ju redan halv åtta.

Ny dag, ny vecka. Hoppas dagarna går snabbt och att det är fredag snart igen. Varför går helgen så jädrans snabbt hela tiden? Tiden bara flyger förbi. Det är väl så när man har roligt.

Går till skolan snart med min vän Emma, vi går om cirkus en halvtimma. Jag tror det kommer bli en bra dag idag, solen är ute! VÅREN ÄR PÅ VÄG! Äntligen. Och jag kan använda min skinnjacka nu :)

Våran första lektion är matte, det är inte den ultimata lektionen. Första lektionen på hela veckan. På morgonen. Min hjärna kommer vara lite trög.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: