maddebabe

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hello!

Jag var helt slut i morse, så jag körde på bekväma kläder: MJUKISKLÄDER!

Vi hade en städdag i skolan och jag skulle egentligen repat på morgonen, som jag skrev i förra inlägget. Jag missade ju självklart det, det var jävligt dålig information av lärarna måste jag bara säga!

Efter städdagen så spelade niorna en fotbollsmatch mot lärarna, alltid lika kul att se :) Niorna vann! Det var kul att sitta och tjöta med en massa trevligt folk också.

När vi kom hem så kollade jag och Emma på John Tucker Must Die och jag var så jävla trött! Jag somnade typ tre gånger, haha. Denna febern asså. Men imorgon är det skolavslutning, och även om jag kommer vara som en vandrande bacill så är det bara att uthärda! Sjuk kan jag vara resten av sommarlovet.

Nu kollar jag på The Simpsons och snart ska jag ha en "spakväll" för mig själv, och sen ska jag måla naglarna (Y)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: