maddebabe

24 juni 2010

Kategori: Bilder

God förmiddag!

Igår kväll så satt jag uppe och snackade med pappa till säkert halv fyra på natten. Jag såg att solen höll på att gå upp, då var det nog dags att gå och lägga sig. Han väckte mig i morse klockan elva, så jag har bara sovit sju timmar i natt. Men jag hade inte velat gå upp senare heller, då hade man ju sovit bort hela dagen.

I eftermiddag ska vi nog åka till morfars ö som ligger i Härryda, vårat sommarställe. Lite lyxigt med en egen ö sådär. Vi ska vara där i midsommar, men det är inte säkert att vi åker idag iochförsig, vi kanske åker imorgon förmiddag. Mysigt ska det bli i alla fall. Trevligt att träffa kusinerna och andra släktingar som man inte har sett på ett tag. Jag hoppas att vädret blir bra också, så man kanske kan ta sig ett dopp.

Idag är det lite halvmulet, men det är sol ibland och det är varmt i luften. Kanske ska man gå ut och sola en stund..


Hittade mina älsklingar i mamma och pappas säng som låg och gosade så sött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: