maddebabe

Happy for once

Kategori: Allmänt

Hejhej. Efter shoppingen så tog jag det lugnt och satte mig vid datorn. Sedan tog jag en välbehövd powernap. Just det ja, jag klippte även till mina shorts. Haha, jag fick det att låta som att jag hade slagit dem. Fattar ni? "klippa till"? Resultatet blev misslyckat i alla fall. Framåt kvällen så hämtade Signe mig på moppen så åkte vi upp till Ramsjön och tog ett dopp. Sen satt vi där och tjötade ett tag. På hemvägen så hyrde vi film: sherlock holmes och Alvin och gänget 2. Vi kollade bara på den sista filmen. Ännu senare på kvällen så träffade jag Emma. Först tog vi en promenad runt samhället, sen kollade vi på Underbara Älskade. Den är så fin den filmen! När jag kom hem sen så möttes jag av en otrevlig men inte helt oväntad överraskning. In your face for being happy for once.. God natt, dröm sött! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: