maddebabe

5 juli 2010

Kategori: Bilder

Har sovit väldigt dåligt inatt. Hade två flugor som surrade runt och vägrade lämna mig ifred, sen krafsade Ebba på dörren också. När jag släppte in henne så började hon självklart hoppa upp och ner och försökte få tag i flugorna, och rev ner lite grejer på mitt skrivbord. Jag slängde ut henne strax därefter. Så jag gick upp vid tio ungefär.

Till frukosten så började jag kolla på Transformers: Revenge of the Fallen. Jag hann inte se klart den för Signe ringde och frågade om jag ville ut på en kort powerwalk runt samhället. När jag kom hem så tog jag en långdusch och sedan kollade jag klart på filmen. Nu har jag även fixat en massa nya album. Bland annat The Kooks, Johnossi och Fibes, oh Fibes! Just nu lyssnar jag på The Kooks album Konk. Mycket bra, det rekomenderar jag verkligen till er som gillar indie musik! :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och sen ska jag nog kolla på ett True Blood avsnitt.


ett litet smakprov av vad vi har upplevt på p&l

Kommentarer


Kommentera inlägget här: